Asistent/ka jednatele

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Český Krumlov
  • HPP, Zkrácený úvazek
  • nástup ihned
  • Pro ZTP

Popis

Pracovní pozice jsou přednostně určené pro OZP (práce v „chráněné dílně“).

Pracovní náplň: - organizování schůzek a jednání jednatele, vedení evidence a ukládání dokumentů, pořizování písemných záznamů z porad a jednání.

Potřebné znalosti a dovednosti:

  • uživatelská znalost PC
  • znalost MS Office
  • organizační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
    Pracovní úvazek a jeho rozložení je možné po dohodě přizpůsobit požadavkům uchazeče o zaměstnání,
    Nástup možný ihned. V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele telefonicky v době od 7:00 - 11:00 hod. či e-mailem.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Práce s PC - základní dovednosti PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Umístění pracovní pozice

ZEKO INVA s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 140 Kč / hod.
Pracoviště: Tovární 117, 38101 Český Krumlov
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Eva Hajná
E-mail: hajna@zekoinva.cz
Telefon: 724558609
ID inzerátu: 805979

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Eva Hajná
E-mail: hajna@zekoinva.cz
Telefon: 724558609

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.