Náplň práce:
Komunikace s našimi zákazníky v Německu, Velké Británii, České a Slovenské republice (telefon, e-mail)
Příjem a zpracování servisních požadavků
Organizace dojezdu servisního technika
Přímá spolupráce v rámci servisu s dalšími kolegy a servisními partnery na našich evropských pobočkách
Požadujeme:
Aktivní znalost německého jazyka alespoň na úrovni B2 a anglického jazyka na úrovni B1, znalost češtiny C1 nebo rodilý mluvčí
Prozákaznický přístup
Organizační schopnosti
Ochotu pracovat na směny 7,5 h denně
Zkušenost ze zákaznického servisu je pro Vás výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme:
Příjemné pracovní zázemí mezinárodni expandující společnosti
Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi
Motivující finanční ohodnocení úměrné náročnosti pozice a Vašim zkušenostem
Dotované stravovaní
5 týdnů placené dovolené
Další placené volno až 5 dní ročně za odpracovanou dobu
Možnost práce z domova 30%, v případě větší dojezdové vzdálenosti až 90%
Možnost zkráceného pracovního úvazku – min. 60% plného úvazku
Příspěvek na životní pojištění / penzijní spoření
Věrnostní prémie za odpracovanou dobu
Podporu v dalším vzdělávání (jazykové kurzy)
Příspěvek na dětské letní tábory
Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
Zdarma očkování proti chřipce
Místo výkonu práce: České Budějovice
Je to pozice přesně pro Vás? Tak nám prosím pošlete svůj životopis i v německém jazyce.
Více volných míst najdete na www.hauser.cz
Kontaktní osoba: | Ing. Tadeáš Vávra |
E-mail: | tadeas.vavra@hauser.com |
Telefon: | +420388404345 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.