Otevíráme nové logistické centrum v průmyslové zóně Triangle.
V srpnu zahajujeme provoz v této pobočce, a proto hledáme kolegy do nově vznikajícího týmu. Jedná se o pozici:
Administrátor zákaznického servisu
Chceš být součástí tohoto projektu? Pokud tvou odpovědí je ano, ozvi se, možná hledáme právě tebe.
Co bude Vaším úkolem:
- Zpracování avíz na dovoz, vývoz a distribuci zboží
- Odbavení řidičů na dovoz i vývoz zboží (zaregistrování, změna statusu v PC, kontakt)
- Zajištění předání informací o dodávce či vývozu zboží do skladu (vedoucím směn)
- Zákaznický servis, komunikace se zákazníkem
- Komunikace s dopravci, s dopravním týmem
- Vedení administrativní dokumentace související s pohybem zboží a reklamačního procesu
- Reporting
Co požadujeme:
- Ukončené SŠ vzdělání
- Aktivní znalost německého jazyka
- Uživatelská znalost MS Office (MS Excel, MS Word)
- Znalost WMS (databázový program) výhodou
- Komunikační schopnosti
- Znalost procesů a principů skladování a funkčnosti distribučního skladu
- Schopnost týmové práce
- Flexibilita
- Organizační schopnosti
Co nabízíme:
- být součástí nového projektu
- stabilní zaměstnání
- menší tým s přátelským přístupem
- motivační ohodnocení
- za odpracovanou směnu stravenku ve výši 116 Kč - plně hrazenou zaměstnavatelem
- 25 dnů dovolené
- příspěvek na dopravu
- po 1. odpracovaném roce příspěvek na penzijní připojištění
- ovoce na pracovišti 🍏
- vitamínové balíčky 🍋
firemní akce
a další zajímavé benefity...