Co bude Vaší náplní práce?
Realizace nákupů (objednání, odvoz, dovoz dle potřeby atd.) v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů;
Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek;
Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení;
Manipulace s interním systémem firmy a využití dalších komunikačních kanálů sloužících pro objednávání zboží;
Čtení výkresové dokumentace (výrobní příkazy, kusovníky, soupisy materiálu) - NUTNÉ;
Práce na PC a v programech Helios, AutoCAD a Inventor - základní znalost.
Co očekáváme my od Vás?
SŠ s výučním listem nebo s maturitou technického zaměření;
Předchozí praxe v oboru - výhodou;
Orientaci ve výkresové dokumentaci;
Komunikativnost, plánování a organizování práce, řešení problémů a zodpovědnost;
Umíte pracovat samostatně, ale i v týmu;
Řidičský průkaz sk. B.
Výhodou:
Znalost AJ (A1 - A2) či jiného cizího jazyka;
A co Vám za to nabízíme?
Nástup ideálně ihned, umíme se ovšem přizpůsobit;
Mzdu od 27 000 Kč.
Zázemí stabilní společnosti;
Zajímavou a různorodou práci;
Zaměstnanecké benefity;
Možnost rozvoje a seberealizace;
Kontakt je možný POUZE e-mailem.
Kontaktní osoba: | Mgr. Bc. Nikola Lukáčová |
E-mail: | smidova@hajdo.cz |
Telefon: | 777 709 129 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.