organizace přepravy, koordinace množství a termínů dodávek, kontaktní osoba pro zákazníka ohledně termínů a množství dodávek, evidence příchozích a odchozích pohybů dodávek zákazníků i dodavatelů, kontrola faktur, spolupráce mezi pracovníky plánování a skladového hospodářství (zejména určování priorit zboží), správa a vedení přehledů a statistik, vyhotovení požadavků na spotřební materiál, sledování lhůt, možnost dlouhodobého vyslání do zahraničního závodu v rámci skupiny Schlote (SRN), praxe na srovnatelné pozici žádoucí, zkušenosti s prací se systémy ERP, dobrá znalost MS Word, Excel, Outlook, Power Point, znalost cizích jazyků (NJ slovem i písmem), spolupráce a komunikační dovednosti, schopnost rychlého chápání, otevřenost, vysoká úroveň nasazení, vlastní kantýna, stravenky, dovolená navíc, příspěvek na důchodové připojištění, možnost profesionálního růstu, jazykové kurzy a další benefity, osobní kontakt možný po tel. domluvě
Kontaktní osoba: | Paul Seiler |
E-mail: | paul.seiler@schlote.com |
Telefon: | 601 576 35 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.