Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (ekonomické nebo právní zaměření výhodou),
- komunikativnost, samostatnost, pečlivost, logické myšlení,
- zodpovědný přístup ke svěřené agendě,
- znalost práce s MS Office (základní uživatelská úroveň),
- znalost práce se spisovou službou GINIS, v Národním elektronickém nástroji (NEN) a EDS/SMVS je výhodou, ale ne podmínkou (lze proškolit)
- trestní bezúhonnost,
- vhodné i pro absolventy (praxe výhodou).
Hlavní náplň pracovní činnosti:
Zajišťování dodávek, služeb a stavebních prací pro bezproblémové fungování pražských hasičů. Práce na krátkodobých i dlouhodobých projektech (pořizování hasičské techniky, ochranných pomůcek a dalšího vybavení, výstavba hasičských stanic, atd.).
- administrace veřejných zakázek (dále jen „VZ“) podle platné legislativy a v souladu s resortními a interními pravidly,
- zpracovávání zadávacích podmínek,
- příprava návrhů smluv ve spolupráci s právním oddělením,
- zajišťování schvalovacích procesů v souladu s vnitřními pravidly organizace,
- komunikace s dodavateli,
- pečlivé vedení dokumentace k VZ včetně její archivace v písemné i elektronické podobě,
- zajišťování přípravy investičních akcí podle zadání.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- platové zařazení v 10. platové třídě (rozpětí platového tarifu v 10. platové třídě od 23.390,- Kč do 34.370,- Kč, dle započitatelné odborné praxe),
- po zapracování možnost osobního příplatku
- pracovní poměr na dobu určitou (1rok) s možností prodloužení,
- příspěvek na stravování, produkty spoření na stáří, nabídka rekreace za zvýhodněnou cenu, zvýhodněný mobilní tarifní program,
- možnost získání nájmu služebního bytu,
- přátelský pracovní kolektiv.
Místo pracovního působiště: Praha
Předpokládaný nástup: 1. října 2024