Pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Hodonín
  • Zkrácený úvazek
  • nástup ihned
  • Pro ZTP

Popis

Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Uchazeč/ka musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení
  • Práce s PC

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 10 000–15 000 Kč
Pracoviště: Wilsonova 3991/20, 69501 Hodonín
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Luděk Šedý
E-mail: ukapraaparmy@seznam.cz
ID inzerátu: 816487

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Luděk Šedý
E-mail: ukapraaparmy@seznam.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.