Asistent/ka prodeje

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Mladá Boleslav
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Prvotní informace:

emailem: info@apexcomp.cz

Upřesňující informace:
Úvazek 8 hodin denně po-pá v pracovní dny.

Náplň práce: obsluha zákazníků v prodejně s IT a elektronikou, prodej, příjem a výdej zboží, zápis a vystavování faktur a dodacích listů, práce s pokladnou, spojování hovorů, péče o prodejnu, evidence zboží, příjem a vyřizování reklamací, obchodní komunikace s klienty i dodavateli, tvorba nabídek, balení a odesílání zásilek a další činnosti spojené s obchodem a servisem.

Požadavky: nutná dobrá znalost českého jazyka v hovorové i písemné formě, ŘP skupiny B, aktivní a spolehlivý přístup, komunikační dovednosti.

Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravné, výhodné nákupy v oboru IT.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Umístění pracovní pozice

APEX Computer, s r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 25 000–30 000 Kč
Pracoviště: Nerudova 600/2, 29301 Mladá Boleslav
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Ing. Ladislav Dytrych
E-mail: info@apexcomp.cz
ID inzerátu: 816935

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Ladislav Dytrych
E-mail: info@apexcomp.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.