Pro našeho výborného klienta - nadnárodní společnost působící v oblasti distribuce čerstvých potravin - hledáme motivované kandidáty na pozici
Warehouse Office Assistant
Popis pozice
Hlavní náplň práce:
jako Office Asistent budete zodpovědný zaadministrativní a HR podporu skladu, zajištěníplynulého chodu kanceláře a podporu skladovéhotýmu.
Tato role vyžaduje organizovanost, dobrékomunikační schopnosti a schopnost pracovat vdynamickém prostředí.
- Úzká spolupráce s Administrativním a HRmanažerem při denní činnosti
- Spolupráce při náboru zaměstnanců
- Spolupráce na zefektivňování administrativních aHR procesů
- Příprava pracovních smluv
- Vedení a správa personální agendy zaměstnanců
- Sledování a kontrola docházky agenturníchzaměstnanců
- Správa a archivace dokumentů a dodacích listů
- Spolupráce s externími partnery a dodavateli
- Každodenní spolupráce a komunikace s internímiklienty
- Administrativní a HR podpora manažerů skladu
- Spolupráce při zajištění dodržování hygienických abezpečnostních předpisů ve skladu
Požadavky
- Vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
- Zkušenosti: Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici
- Jazykové znalosti: Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, minimálně B2.
- Počítačové dovednosti: Pokročilá znalost MS Office balíčku (Word, Excel, Outlook, Teams, Power Point).
- Osobnostní vlastnosti: Organizační schopnosti, diskrétnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost pracovat samostatně a v týmu, dobré
komunikační dovednosti
Nabízíme
- Motivující platové ohodnocení (nástupní plat 35 - 40.000 podle zkušeností)
- Stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- 2 Sick days
- Smlouva na dobu neurčitou od prvního dne
- Nástup možný ihned
- Spolupráce na HPP, případně i na zkrácený úvazek cca 30 hodin / týden