Společnost SERW, spol. s r.o., výrobce spínacích přístrojů pro vysoké a velmi vysoké napětí hledá Asistenta/ku vedení společnosti
Co vás u nás čeká:
• Příprava podkladů a dokumentů pro vedení společnosti
• Time management vedení společnosti
• Zajištění administrativního chodu společnosti
• Organizace služebních cest
• Zajišťování kancelářských potřeb
• Operativní řešení ad-hoc úkolů
Co očekáváme:
• Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, profesionální vystupování
• Schopnost samostatně se rozhodovat
• Časovou flexibilitu
• Předchozí zkušenost na podobné pozici
• Komunikativní znalost německého jazyka, angličtina vítána
• Logické uvažovaní a schopnost osvojit si nové poznatky
• Znalost MS Office na pokročilé úrovni
• ŘP sk. B
Proč se k nám přidat:
• 5 týdnů dovolené
• 3 Sick day
• Pracovní doba 37,5 hodin týdně
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Motivující finanční ohodnocení
• Příspěvky na dovolenou a vánoční svátky
• Věrnostní a jubilejní odměny
• Stravování přímo v areálu
• Příspěvek na stravování
• Mobilní telefon, Notebook
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: personalni@serw.cz, tel. č. 377 966 453
Nástup je možný ihned nebo dle dohody.
Zaměstnání je na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
V případě, že Vás nebudeme kontaktovat v průběhu následujících 14 dnů od odeslání Vašeho životopisu, byl pravděpodobně upřednostněn jiný kandidát. Děkujeme za pochopení.
Kontaktní osoba: | Magdalena Kolářová |
E-mail: | personalni@serw.cz |
Telefon: | 377966453 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost SERW, spol. s r.o., IČO: 46882308, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.