Jedná se o práci na HPP se smlouvou do kongresového centra
NÁSTUP OD 1.9.2024
NÁPLŇ PRÁCE:
Obsluha firemních akcí – coffee breaky, rauty, bufety, večírky
Pracovní doba – dle objednaných akcí. Někdy více dní v práci, někdy méně, ale v průměru méně strávených hodin v práci než při práci krátký/dlouhý týden, práce převážně ve všední dny, víkendy jsou jen občas.
NABÍZÍME:
Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
Personální stravování zdarma
O letních prázdninách více volna (nejsou firemní akce)
Od Štědrého dne až do Nového roku volno.
POŽADUJEME:
Vyučení v oboru nebo praxe podmínkou
Zodpovědný přístup, samostatnost, časovou flexibilitu a vstřícnost
Hledáme člověka, který umí komunikovat, debarasovat, kasírovat. Člověka, který bude mít radost z každé povedené akce.
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete nám Váš životopis na prace@trivezicky.cz
Kontaktní osoba: | Kamila Frühaufová |
E-mail: | k.fruhaufova@trivezicky.cz |
Telefon: | 736 626 133 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.