Máte alespoň 2 roky zkušeností ve financích či účetnictví a láká Vás práce v menší společnosti? Pak čtěte dál!
Vaším hlavním úkolem bude zadávání, kontrola a procesování faktur a plateb. Budete kontrolovat termíny, podmínky a standardy a starat se o jejich dodržování. Dále budete připravovat podklady k měsíčním a ročním reportům. Třešničkou na dortu bude podílení se na implementaci nového ERP systému.
Náš tým doplní pohodový člověk s minimálně dvěma roky zkušeností na pozici v oblasti financí nebo účetnictví a znalostí s některého ERP systému. Nezbytná je také plynulá angličtina, protože budete spolupracovat s mezinárodním týmem.
Nabízíme práci v malém a příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.
Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc a zaručený 13. plat.
Kontaktní osoba: | Michaela Rojíková |
E-mail: | michaela.rojikova@manpower.cz |
Telefon: | +420 734 173 421 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.