Asistent finančního oddělení

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno

Popis

Máte alespoň 2 roky zkušeností ve financích či účetnictví a láká Vás práce v menší společnosti? Pak čtěte dál!

Popis pozice

Vaším hlavním úkolem bude zadávání, kontrola a procesování faktur a plateb. Budete kontrolovat termíny, podmínky a standardy a starat se o jejich dodržování. Dále budete připravovat podklady k měsíčním a ročním reportům. Třešničkou na dortu bude podílení se na implementaci nového ERP systému.

Požadavky

Náš tým doplní pohodový člověk s minimálně dvěma roky zkušeností na pozici v oblasti financí nebo účetnictví a znalostí s některého ERP systému. Nezbytná je také plynulá angličtina, protože budete spolupracovat s mezinárodním týmem.

Nabízíme

Nabízíme práci v malém a příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.

Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc a zaručený 13. plat.

Požadované jazyky

  • Čeština

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Michaela Rojíková
E-mail: michaela.rojikova@manpower.cz
Telefon: +420 734 173 421

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.