V souvislosti s probíhající penzijní reformou v ČR hledáme kolegy na pozici rentového specialisty. Tato pozice kombinuje obchodní dovednosti s administrativními prací a je ideální pro zkušené pracovníky z bankovního sektoru, stavebních spořitelen či jiné finanční instituce. Pozice je otevřená také pro úplné nováčky v oboru, včetně maminek na mateřské či rodičů na rodičovské dovolené a kohokoli, kdo by se rád podílel na této důležité reformě. Tuto reformu musí každý člověk nutně řešit jako klient. Pokud si touto příležitostí chceš vydělat 2 miliony za dva roky, tak jsi tu správně.
Klíčové odpovědnosti:
- Poradenství a klientská podpora: Poskytovat odborné poradenství klientům ohledně penzijních produktů, reformy a změn legislativy.
- Analýza a plánování: Analyzovat individuální potřeby klientů a navrhovat optimální řešení pro jejich penzijní či jiné zabezpečení.
- Prodej a komunikace penzijních produktů: Vyhledávat a uzavírat obchodní příležitosti spojené s penzijními produkty jako je doplňkové penzijní spoření a dlouhodobý investiční produkt.
- Administrativní podpora: Zajišťovat administrativní servis spojený se správou penzijních smluv a dokumentů.
- Spolupráce s týmem: Úzce spolupracovat s ostatními členy týmu a externími partnery za účelem dosažení firemních cílů.
Požadavky:
- Vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání výhodou.
- Praxe: Zkušenosti z bankovnictví, stavební spořitelny nebo jiné finanční instituce jsou výhodou, ale nejsou nutností.
- Znalosti: Orientace v oblasti penzijní reformy a současné legislativy v ČR je výhodou, také ne nutností.
- Dovednosti: Dobré komunikační schopnosti, kritické myšlení, schopnost pracovat samostatně i v týmu.
- IT dovednosti: Znalost práce s PC a MS Office.
Nabízíme:
- Atraktivní nástupní bonus: Až 50 000 – 100 000 Kč v závislosti na senioritě a předchozí zkušenosti.
- Zaškolení na vše potřebné A-Z (jak vést obchodní jednání, výběr doporučení na klienty, administrativní zpracování, koučink klientů, produktové a investiční know-how i softové know-how s přesahem do osobnostního rozvoje a růstu)
- Nemonotónní práce – Vyhledávání nových řešení a variant pro klienty, každý den něco jiného, s dlouhodobým know-how a zvyšováním kreditu na trhu práce
- Propojení v rámci synergie: Spolupráce s exkluzivním realitním makléřem, což otevírá další možnosti pro rozvoj nových obchodů a kariérní růst.
- Nástavbová školení: Profesionální školení zaměřená na etiketu oblékání a podnikání, zaměřená na rozvoj jak tvrdých, tak měkkých dovedností. Investiční akademie a jiné.
- Možnost zaučení asistentky: K dispozici je asistentka nebo management, která může zajistit podporu a pomoc.
- Podpora profesního růstu: Možnost rychlého kariérního růstu v dynamickém a motivovaném kolektivu.
- Příjemné pracovní prostředí: Profesionální tým a moderní pracovní prostředí (úplně nové klimatizované kanceláře v centru Brna s krásnou střešní terasou).
- Flexibilní pracovní doba: Možnost přizpůsobení pracovní doby podle potřeby.
- Nadstandardní finanční ohodnocení: Po jednom roce práce se zcela jistě dostanete na nadprůměrnou mzdu v České republice. Další měsíce a roky na dvojnásobek či trojnásobek a čtyřnásobek průměrného příjmu i více, v závislosti na výkonnosti a angažovanosti.