Investiční specialista/ka

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Brno-město
  • HPP

Popis

Popis pozice:

V souvislosti s rozvojem našich služeb a rozšiřováním pobočky hledáme kolegy na
pozici Investičního specialisty / specialisty na správu majetku. Tato pozice
kombinuje obchodní dovednosti s administrativní prací a je ideální pro zkušené
pracovníky z bankovního sektoru, stavebních spořitelen či jiné finanční instituce. Tato
práce je vhodná pro kohokoliv — jak pro nováčky, tak pro matky na mateřské
dovolené, stejně jako pro vysokoškoláky jakéhokoliv směru. Nezavíráme však dveře
ani těm, kteří mají zkušenosti jako sportovci; takoví uchazeči jsou u nás vítáni
dvojnásobně.


Máme skvělé nové kanceláře v centru Brna s moderním vybavením, včetně střešní
terasy. Pro full-time kolegy je v kanceláři nachystaný pracovní stůl s veškerým
zázemím.


Klíčové odpovědnosti:

  • Poradenství a klientská podpora: Poskytovat odborné poradenství klientům ohledně správy majetku, investičních produktů a finančního plánování.
  • Analýza a plánování: Analyzovat individuální potřeby klientů a navrhovat optimální řešení pro zhodnocení jejich majetku prostřednictvím investic a spoření.
  • Vyhledávání a dotahování obchodních příležitostí: Aktivně vyhledávat a dotahovat obchodní příležitosti spojené s majetkovými produkty a investicemi, pomáhat klientům dostat se do vlastního bydlení a hledat efektivní řešení pro jejich potřeby.
  • Správa majetku: Zajišťovat efektivní správu majetku klientů, přičemž čím více majetku budete mít pod správou, tím lépe na tom budou klienti a zároveň budete i bohatší vy jako odborníci v oblasti investic.
  • Zajišťování administrativního servisu: Podporovat administrativu spojenou se správou investic a smluv klientů.
  • Spolupráce s týmem: Úzce spolupracovat s ostatními členy týmu a externími partnery za účelem dosažení firemních cílů.

Požadavky:

  • Vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání výhodou.
  • Praxe: Zkušenosti v bankovnictví, stavební spořitelně nebo jiné finanční instituci jsou výhodou, ale nejsou nutností.
  • Znalosti: Orientace v oblasti investic, správy majetku a současné legislativy v ČR je výhodou.
  • Dovednosti: Dobré komunikační a obchodní schopnosti, analytické myšlení, schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • IT dovednosti: Znalost práce s PC a MS Office.

Nabízíme:

  • Atraktivní nástupní bonus: Až 50 000 – 100 000 Kč v závislosti na senioritě a předchozí zkušenosti.
  • Propojení v rámci synergie: Spolupráce s exkluzivním realitním makléřem, což otevírá další možnosti pro rozvoj nových obchodů a kariérní růst.
  • Nástavbová školení: Profesionální školení zaměřená na etiketu oblékání a podnikání, zaměřená na rozvoj jak tvrdých, tak měkkých dovedností.
  • Možnost zaučení asistentky: K dispozici je asistentka nebo management, která může zajistit podporu a pomoc.
  • Podpora profesního růstu: Možnost rychlého kariérního růstu v dynamickém a motivovaném kolektivu.
  • Příjemné pracovní prostředí: Profesionální tým a moderní pracovní prostředí (úplně nové klimatizované kanceláře v centru Brna s krásnou střešní terasou).
  • Flexibilní pracovní doba: Možnost přizpůsobení pracovní doby podle potřeby.
  • Nadstandardní finanční ohodnocení: Po jednom roce práce se zcela jistě dostanete na nadprůměrnou mzdu v České republice, a to až dvojnásobek či trojnásobek průměrného příjmu, v závislosti na výkonnosti a angažovanosti.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Bonusy a prémie

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: David Fejfuša
E-mail: dfejfusa@gmail.com

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.