Finanční a HR podpora – ½ úvazek, 75% remote

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno

Popis

Pro mezinárodní poradenskou společnost, která pomáhá svým klientům porozumět jejich datům a správně s nimi pracovat, hledám nového kolegu nebo kolegyni, který bude vypomáhat finančnímu a HR oddělení.

Hledám někoho, kdo má zkušenosti zejména z oblasti financí (ideálně z mezinárodního prostředí nebo SSC), kdo umí dobře pracovat v Excelu a domluví se bez problému anglicky.

Popis pozice

  • Zpracování vydaných a přijatých faktur
  • Spolupráce při měsíčních a ročních závěrkách
  • Spolupráce na tvorbě finančních výkazů, analýz, prognóz a plánování rozpočtu
  • Spolupráce sexterní účetní kanceláří
  • Kalkulace mzdových nákladů
  • Administrativní podpora zaměstnanců (pracovní smlouvy, BOZP apod.)

Požadavky

  • Máte alespoň 3 roky zkušeností na finanční pozici (ideálně z mezinárodního prostředí, SSC apod.)
  • Výhodou je orientace v oboru HR
  • Kromě češtiny se domluvíte také anglicky (na komunikativní úrovni)
  • Němčina je výhodou
  • Umíte pracovat v Excelu

Nabízíme

  • Stabilní práci s pracovní smlouvou na částečný úvazek
  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu (nutno odpracovat 20 hodin týdně)
  • Téměř remote pozice – práce na dálku po dobu cca 75% pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Stravenkový paušál
  • Nástup možný ihned (nebo domluvou)

Požadované jazyky

  • Čeština

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Sára Sirá
E-mail: sara.sira@manpower.cz
Telefon: +420 773 769 208

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.