Operátor zákaznického centra

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Ostrava
  • HPP

Popis

Jsme jednou z největších firem v České republice. V současné době procházíme transformací a vy máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost České pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh. Čeká nás nová éra a těšíme se, že do toho půjdete s námi.

Operátor zákaznického centra

Motivuje vás příjemné pracovní prostředí, možnost vlastního rozvoje a zajímavé finanční ohodnocení? Pokud rádi komunikujete s lidmi, ať už telefonicky nebo elektronickou poštou, pak nám neváhejte zaslat váš životopis!

Náplň práce:

  • poskytování informací zákazníkům,
  • samostatná telefonická komunikace,
  • zpracování dotazů zákazníků zaslaných emailem.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou,
  • výhodou je praxe v poštovním provozu nebo zkušenost s prací v call centru,
  • znalost práce s PC,
  • časová flexibilita,
  • odolnost vůči stresu,
  • velmi dobré komunikační schopnosti.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu,
  • pracovní úvazek 40 hod. týdně,
  • dvousměnný provoz.

Termín nástupu: od 1.10.2024 nebo dle dohody

Typ pracovního poměru: HPP

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s. p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.