Billing Coordinator

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice.

Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě.

Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator.

Jazykové požadavky:

" Pokročilý anglický jazyk

Hlavní povinnosti a požadavky:

" Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění

" Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur.

" Přátelský a vynikající zákaznický servis.

" Odpovídání na dotazy včas a efektivně.

" Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu

" Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení

" Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office

" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou.

" Empatie vůči zákazníkům

" Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management

" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení.

" Proaktivita, odolnost vůči stresu.

" Pozornost na detaily.

Jak budou vypadat vaše dny

" Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami

" Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center

" Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi.

" Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému.

" Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně.

" Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít.

" Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office

Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https: //www.euro-center.com/#callUs).

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000 Kč
Pracoviště: Křižíkova 237/36a
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Šárka Humlová
E-mail: HR.Prague@euro-center.com
ID inzerátu: 823548

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Šárka Humlová
E-mail: HR.Prague@euro-center.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.