Finanční referent/ka, účetní

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Nový Jičín
  • HPP
  • nástup 1. 11. 2024

Popis

z:28.8.2024

https: //www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download

Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce

Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody

Stručná náplň práce:
komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek
komplexní vedení rozpočtu obce
evidence majetku, závazků a pohledávek obce
příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření
zpracování statistických výkazů
zajišťování platebního styku s bankou
zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou)

Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.:
státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk
věk minimálně 18 let
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost

Požadavky:

Kvalifikační požadavky:
středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
praxe v účetní problematice min. 2 roky
znalost zákona o účetnictví, zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků,
znalost správního řádu
dobrá znalost práce na PC/uživatelská znalost MS Office
samostatnost, spolehlivost a pečlivost

Výhodou:
praxe ve veřejné správě
znalost problematiky DPH
zkušenost s účetním systémem Gordic
zkouška zvláštní odborné způsobilosti; v případě, že vybraný uchazeč zkoušku nebude mít, bude povinen ji složit nejpozději do 18 měsíců od přijetí do pracovního poměru.

Nabízíme:

platové podmínky: platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů: 10. platová třída s tím, že stupeň bude stanoven dle délky započitatelné praxe. Na základě pracovních výsledků a v souladu s platnou legislativou je po zkušební době předpoklad přiznání osobního příplatku a dalších platových benefitů.
stabilní zázemí a jistotu
zaměstnanecké benefity (dovolenou v délce 25 dnů, příspěvek na stravování, osobní konto - příspěvek na penzijní připojištění, popř. soukromé životní pojištění, sportovní aktivity, tábory a rekreace)

Bližší informace poskytne:

p. Zdenka Bergerová, vedoucí finančního odboru městyse Suchdol n/O, telefon: 556770108, mail: bergerova@suchdol-nad-odrou.cz nebo Ing. Lucie Boráková, starostka městyse Suchdol n/O, telefon: 556770102, mob. 602 570 824, mail: starostka@suchdol-nad-odrou.cz

Přihlášku k výběrovému řízení včetně požadovaných dokladů doručte v obálce označené „finanční referent/ka, účetní“ na adresu: Úřad městyse, Komenského 318, 742 01 Suchdol nad Odrou nejpozději do 30.9.2024 do 17:00 hod.

Městys Suchdol nad Odrou si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného uchazeče.

O výsledku výběrového řízení budou všichni uchazeči písemně informováni. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně do 30-ti dnů po skončení výběrového řízení vyzvednout na úřadě městyse. Po této lhůtě budou nevyzvednuté přílohy přihlášky skartovány.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Umístění pracovní pozice

Městys Suchdol nad Odrou

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 23 390–34 370 Kč
Pracoviště: Komenského 318, 74201 Suchdol nad Odrou
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Lucie Boráková
E-mail: mestys@suchdol-nad-odrou.cz
Telefon: 602 570 824
ID inzerátu: 823870

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Lucie Boráková
E-mail: mestys@suchdol-nad-odrou.cz
Telefon: 602 570 824

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.