První kontakt e-mailem
Požadujeme: výbornou znalost AJ (komunikace na denní bázi), zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikovat a smysl pro detail.
Náplň práce: zpracování prodejních objednávek a fakturace, tvorba cenových nabídek a kalkulací, plánování skladových zásob, objednávání zboží, zpracování nákupních objednávek a fakturace, zajišťování přeprav k zákazníkům i na sklad, organizace a zabezpečení provozu kanceláře včetně revizí. Každodenní komunikace se zákazníky a zahraničními obchodními partnery, administrativní podpora a intenzivní komunikace s obchodním a servisním oddělením, práce v systému Microsoft Dynamics NAV/Navision/Business Central.
Zaměstnanecké výhody:
práce jen v pracovní dny, jednosměnný provoz, HPP, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na MHD v plné výši, výhodný tarif mobilního telefonu pro celou rodinu, karta Multisport, nadstandardní zdravotní péče
Kontaktní osoba: | Bc. Jitka Zieger DiS. |
E-mail: | jitka.zieger@zenit.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.