Administrativní pracovník

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Brno-město
  • HPP
  • nástup 1. 11. 2024

Popis

První kontakt e-mailem

Požadujeme: výbornou znalost AJ (komunikace na denní bázi), zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikovat a smysl pro detail.

Náplň práce: zpracování prodejních objednávek a fakturace, tvorba cenových nabídek a kalkulací, plánování skladových zásob, objednávání zboží, zpracování nákupních objednávek a fakturace, zajišťování přeprav k zákazníkům i na sklad, organizace a zabezpečení provozu kanceláře včetně revizí. Každodenní komunikace se zákazníky a zahraničními obchodními partnery, administrativní podpora a intenzivní komunikace s obchodním a servisním oddělením, práce v systému Microsoft Dynamics NAV/Navision/Business Central.

Zaměstnanecké výhody:
práce jen v pracovní dny, jednosměnný provoz, HPP, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na MHD v plné výši, výhodný tarif mobilního telefonu pro celou rodinu, karta Multisport, nadstandardní zdravotní péče

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Zenit, spol. s r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 28 000 Kč
Pracoviště: Škrobárenská 483/6, 61700 Brno
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Absolventy
Kontaktní osoba: Bc. Jitka Zieger DiS.
E-mail: jitka.zieger@zenit.cz
ID inzerátu: 824694

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Jitka Zieger DiS.
E-mail: jitka.zieger@zenit.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.