Na odboru školství, mládeže a sportu, oddělení financování škol, krajského úřadu, hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.
- Výběrové řízení č. 47/2024
Co má technicko-investiční referent/ka na starosti:
- Budete
- koordinovat přípravu a realizaci investic, zpracovávat investiční záměry, koordinovat finanční zajišťování investic a jejich projektovou, technickou, provozní, obchodní a organizační přípravu
- koordinovat a metodicky usměrňovat správu značně rozsáhlých a různorodých majetkových souborů rozmístěných na více místech
- V rámci agendy
- navrhujete komerční využití majetku včetně ekonomických analýzy, metodik a opatření
- zabezpečujete přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek na dodávky, služby nebo stavební práce realizované krajským úřadem
- podáváte stanoviska k investičním záměrům škol a školských zařízení zřizovaných krajem
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?
- Požadujeme vysokoškolské vzdělání se zaměřením ekonomickým, stavebním nebo technickým
- Nezbytným předpokladem je aktivní práce na PC (balíček MS Office365)
- Řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla je v tomto případě nezbytný
- Výhodou práce s GINIS
- Padneme si do oka, pokud
- jste se již pohyboval/a v oblasti veřejné správy nebo v oblasti investiční činnosti
- máte chuť učit se novým věcem
- svou práci zvládáte řešit sám/sama, ale zároveň se nebojíte i týmové spolupráce
- máte aktivní přístup, časovou flexibilitu a dobré komunikační a organizační schopnosti
Co vám nabízíme:
- Slušný a férový přístup
- Užitečnou a smysluplnou práci
- Kvalitní pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání
- 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu neurčitou.
Benefity:
- Cafeterie (komplex výhod umožňující kombinací benefitů, které Vám nejvíce vyhovují) ve výši 17 400 Kč ročně
- Příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a bistro v prostorách budovy úřadu
- 3 dny sick days k regeneraci a zotavení
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy nad zákonný rámec
- 25 dnů k relaxaci a odpočinku (dovolená)
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces a mentor ("nehážeme zaměstnance do vody")
- firemní školka KRAJÁNEK
- možnost práce z domu
- výhodné pojištění vozidel či hlasové a tarifní mobilní služby
- společenské a sportovní akce (divadelní představení, teambuildingy, bowlingové či badmingtonové turnaje, aj.)
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery
Chcete se stát součástí našeho týmu?
Do 19. 9. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e‑mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Obálku označte - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 47/2024 - NEOTVÍRAT.
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.