ODBORNÝ REFERENT – EUROMANAŽER

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Náchod
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Odborný referent –  euromanažer

Druh a náplň práce:

  • kompletní administrace výběrových řízení na dodávky, služby a stavební práce
  • správa profilu zadavatele a národního elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek
  • monitoring dotačních příležitostí v návaznosti na akční plány, strategický plán města Česká Skalice a schválený rozpočet
  • správa projektů podpořených dotací dle požadavků dotačních titulů
  • poskytování součinnosti kontrolním orgánům při kontrolách poskytovatelů dotací
  • zajištění řádného výkonu spisové služby v rámci vedených agend

 

Předpokládaný termín nástupu:                  dle možností, nejpozději od 1.12.2024

Požadované vzdělání:                                    vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání

Zkušební doba:                                              3 měsíce

Platová třída odpovídající druhu práce:     10. třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění. Po uplynutí sjednané zkušební doby přiznání osobního příplatku dle § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce.

Pracovní úvazek: na dobu určitou (zástup za dočasně nepřítomného zaměstnance z důvodu mateřské a rodičovské dovolené)

 

Předpoklady pro výkon činnosti odborného referenta - euromanažera:

  • občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat jednací jazyk)
  • fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • orientace v zákoně o obcích č. 128/2000 Sb., zákoně o veřejných zakázkách č. 134/2016 Sb. a stavebním zákoně č. 283/2021 Sb.
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti
  • praxe v zadávání a administraci veřejných zakázek a orientace v dotačních programech výhodou

Nabízíme:

  • zázemí otevřeného, klientsky orientovaného úřadu
  • pružné rozvržení pracovní doby
  • zaškolení s podporou v dalším profesním růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny placeného pracovního volna (Sick days)
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
  • šekové poukázky na kulturu, sport atd.
  • příspěvek na dovolenou a ošatné

Obsahové náležitosti přihlášky:

  • písemná přihláška splňující výše uvedené požadavky a obsahující 
  • jméno a příjmení
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • e-mail a telefonní číslo
  • číslo občanského průkazu
  • datum vyhotovení s osobním podpisem
  • profesní strukturovaný životopis s přehledem o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • úředně ověřenou kopii dokumentu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně prosté kopie osvědčení o absolvovaných zkouškách/kurzech vztahujících se k poptávané pracovní činnosti
  • obálka s přihláškou musí být označena „VŘ – ODBORNÝ REFERENT – EUROMANAŽER – neotvírat“   

Přihlášku s výše uvedenými obsahovými náležitostmi a doklady doručte nejpozději v pátek 20. 9. 2024 do 10:00 hod na adresu: město Česká Skalice, třída T. G. Masaryka 80, 552 03 Česká Skalice nebo osobně na podatelnu Městského úřadu v České Skalici, vchod B, kancelář č. 5.

Posouzení zaslaných písemných přihlášek a materiálů výběrovou komisí jmenovanou k tomuto účelu proběhne v pátek 20.9.2024. Vybraní uchazeči budou téhož dne telefonicky pozváni k osobnímu pohovoru, který se uskuteční v pondělí 23. 9. 2024. Po skončení výběrového řízení budou zaslané materiály na vyžádání vráceny uchazeči nebo skartovány. Každý uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Zasláním přihlášky do výběrového řízení společně s výše požadovanými materiály dáváte souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených městu Česka Skalice za účelem organizace výběrového řízení.

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení. Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je též zveřejněno na úřední desce Městského úřadu Česká Skalice a na internetové adrese www.ceskaskalice.cz.

V případě bližších dotazů k poptávané pozici můžete kontaktovat vedoucí odboru investic a správy majetku Ing. Janu Horákovou na e-mailu majetek@ceskaskalice.cz nebo telefonicky na čísle 721 561 577.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000–45 000 Kč
Pracoviště: třída T. G. Masaryka 80 80, 552 03 Česká Skalice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Miroslav Novák
E-mail: tajemnik@ceskaskalice.cz
Telefon: 775251009
ID inzerátu: 824911

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Miroslav Novák
E-mail: tajemnik@ceskaskalice.cz
Telefon: 775251009

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.