301797 - odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním IV, Sekce územní pracoviště Brno I

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno-město
  • SP
  • nástup 1. 11. 2024

Popis

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

Jedná se o tyto činnosti:

- provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH),

- komunikaci s daňovými subjekty,

- vyhledávací a analytickou činnost,

- vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj

Požadujeme:

- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání

- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilos

tCo Vám nabízíme:

- pružná pracovní doba

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna

- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí

- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

- příspěvek na stravování

- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

- letní tábor pro děti zaměstnanců

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

Platové podmínky:

- platový tarif v rozmezí od 21710 Kč do 31820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

- osobní příplatek po zapracování od 2171 Kč do 3256 Kč

- zvláštní příplatek 3800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

- možnost výkonnostních a cílových odměn

- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9829323

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 17.9.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 27 681 Kč
Pracoviště: Příkop 819/25, 60200 Brno
Typ úvazku: SP
Kontaktní osoba: Eva Juráková
E-mail: eva.jurakova@fs.mfcr.cz
Telefon: 54561303
ID inzerátu: 825006

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Eva Juráková
E-mail: eva.jurakova@fs.mfcr.cz
Telefon: 54561303

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.