Náplň práce:
• Péče o svěřené stálé zákazníky
• Vyhledávání nových obchodních příležitostí, prezentace společnosti
• Interní komunikace napříč firmou při realizaci zakázek
• Příprava nabídek
• Zpracování dat v IS
• Kontrola a hodnocení obchodního procesu
Požadujeme:
• Obchodního ducha a ochotu učit se
• Praxe na obdobné obchodní pozici
• Znalost práce na PC (MS Office)
• Práce s reporty, schopnost analyzovat data
• AJ slovem i písmem na komunikativní úrovni
• Komunikativní, systematický, samostatný typ člověka s dobrými vyjednávacími schopnostmi
• ŘP skupiny B – aktivní řidič
• Ochotu cestovat (ČR i zahraničí)
Nabízíme:
• Zázemí profitující nadnárodní společnosti, moderní pracoviště
• Stabilní zaměstnání v nově vybudovaném kancelářském komplexu s moderním designem
• Zaškolení, práce v příjemném kolektivu, práce na hlavní pracovní poměr
• Závodní stravování, motivační odměny, příspěvek za odpracované roky, 23 dní dovolené
• Fixní plat + motivace závislá na výsledcích
Kontaktní osoba: | Mgr. Gabriela Vrzalová Hrušková |
E-mail: | personalni@bbhcz.com |
Telefon: | 389777162 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.