REFERENT/-KA ODBORU INVESTIC

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Opava
  • HPP
  • nástup 1. 10. 2024

Popis

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.

Charakteristika činnosti: Zajišťování provedení oprav městského majetku menšího rozsahu – zejména bytového a nebytového fondu, kulturních domů, kulturních památek a inženýrských sítí. Přijímání hlášení požadavků závad a havárií a jejich řešení, zajišťování provedení revizí elektro, plynu, komínů atd. v bytových domech. Zabezpečování přípravy, projednávání a realizace stavebních oprav a stavebně montážních prací, vedení předepsané operativně-technické evidence.

Předpokládaný nástup: dohodou.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru nebo jiného technického směru s praxí zaměřenou na práci obdobného charakteru.

Jiné požadavky:

  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Požadované doklady:

  • Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,

- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

  • ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.

Nabízíme tyto benefity:

  • nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
  • různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
  • čtvrtletní odměny,
  • perspektiva stabilního zaměstnání,
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
  • vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:

Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 2.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),

v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 2.10.2024 do 10:00 hod.

Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 8.10.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „A“ MěÚ Hlučín.

Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.

Upozornění: uchazeči, kteří nebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 31.10.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.

Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC

Benefity

  • Závodní stravování - stravenky
  • Dovolená navíc - 5 dnů indispozičního volna
  • Zvláštní prémie
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Město Hlučín

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 21 710–31 820 Kč
Pracoviště: Mírové náměstí 24/23, 74801 Hlučín
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Dagmar Suchánková
E-mail: suchankova@hlucin.cz
Telefon: 595 020 223
ID inzerátu: 826323

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Dagmar Suchánková
E-mail: suchankova@hlucin.cz
Telefon: 595 020 223

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.