Poradce/konzultant v agendě ZAM

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Plzeň-město
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů
Poradce/konzultant v agendě ZAM

Pracoviště:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Plzni
Kontaktní pracoviště Plzeň - sever, pracoviště Nýřany
Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání

Hlavní náplň činnosti:

  • přijímání podání od občanů
  • vedení evidence uchazečů o zaměstnání
  • zadávání dat do informačního systému
  • vedení dokumentace a spisu
  • zprostředkování zaměstnání
  • uzavírání a aktualizace IAP

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání
  • velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
  • práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost
  • samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost
  • svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
  • praxe v oblasti státní správy - výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B - výhodou

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě
    po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
  • pružná pracovní doba - plný úvazek
  • předpokládaný nástup - září
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou nemoc)

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • stravenkový paušál
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím
  • příspěvek na produkty spoření na stáří v částce 270,- Kč

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11.9.2024 na e-mailovou adresu dagmar.bebrova@uradprace.cz. S ohledem na dočasné uzavření pracoviště v Nýřanech bude výkon činnosti na pracovišti v Plzni.

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Umístění pracovní pozice

Úřad práce České republiky

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 23 390–34 370 Kč
Pracoviště: Kaplířova 2731/7, 30588 Plzeň
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Dagmar Bebrová
E-mail: dagmar.bebrova@uradprace.cz
ID inzerátu: 826890

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Dagmar Bebrová
E-mail: dagmar.bebrova@uradprace.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.