Vedoucí oddělení sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Česká Lípa
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Tvorba koncepce a strategie výkonu sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob, skupin nebo komunit.

Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa

Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce

Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody

Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou

Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost související legislativy
  • praxe v oboru
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu
  • schopnost práce v týmu, flexibilita kreativita, řídící schopnosti
  • schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do praxe
  • vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
  • zkušenosti v řízení lidských zdrojů výhodou
  • výborná znalost práce s MS Office
  • řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.

Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance

Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice",
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo jeho úředně ověřená kopie) a čestné prohlášení podle
    § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971).
    Lhůta pro podání přihlášky do:24.10.2024-12:00 hod

Bližší informace naleznete na internetových stránkách http: //www.mucl.cz/cz/urad-a-samosprava/mestsky-urad/uredni-deska/ceska-lipa/volna-pracovni-mista/

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské
  • Práce s PC - výborná znalost MS Office
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - aktivní řidič/ka

Benefity

  • Dovolená navíc - 5 týdnů dovolené, 5 sick days
  • Ubytování - jídelní kupony, školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy

Umístění pracovní pozice

Město Česká Lípa

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 25 280–37 170 Kč
Pracoviště: náměstí T. G. Masaryka 1/1, 47001 Česká Lípa
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: podatelna MěÚ Česká Lípa
E-mail: podatelna@mucl.cz
ID inzerátu: 826922

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: podatelna MěÚ Česká Lípa
E-mail: podatelna@mucl.cz

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.