Odborný administrativní pracovník

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

, e-mail: info@pohodovaucetni.cz

Technické dovednosti: Práce na dálku s využitím vlastního počítače nebo notebooku s minimálními technickými požadavky (32+ GB RAM, Windows 11). Zajištění stabilního internetového připojení 250/250. Velmi dobrá znalost programů InDesign, Photoshopu, Jotform, MailChimp, HubSpot,. Profesní úroveň: MS Office 365 (Outlook, OneNote? Ms Teams, Copilot), Share Point. Veškerá práce probíhá ve spolupráci s anglickou firmou Ludek Ltd, a proto je nutná nejvyšjší úroveň angličtiny slovem i písmem. Samostatné plánování a organizace denních úkolů s důrazem na dodržování termínů a efektivní využití pracovního času. Schopnost zvládat více úkolů současně a pracovat pod tlakem. Vzhledem k povaze spolupráce je nutné řídit se časovými požadavky klientů z Velké Británie.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)

Umístění pracovní pozice

POHODOVÁ ÚČETNÍ s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 19 000–30 000 Kč
Pracoviště: Štětínská 356/31
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Renata Nováčková
E-mail: info@pohodovaucetni.cz
ID inzerátu: 827639

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Renata Nováčková
E-mail: info@pohodovaucetni.cz

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.