Místo výkonu práce: Hlinsko
POŽADAVKY: střední vzdělání s maturitní zkouškou (všeobecné, odborné), znalost MS OFFICE, AJ, minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici.
Náplň práce referenta nákupu je objednávání materiálu a obalů dle plánu výroby, zajišťování rozvoje obchodní spolupráce, příprava cenové nabídky pro nové projekty, vyřizování reklamací materiálu, spolupráce s ostatními úseky.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: smlouva na rok, poté na dobu neurčitou, možnost zvyšování kvalifikace, 5 týdnů dovolené, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase Po - Pá 7,00 - 14,00 hod, nebo přímo na provozovně Poličská č.p. 444
539 01 Hlinsko v čase Po - Pá 7,00 - 14,00 hod.
Kontaktní osoba: | Monika Čechalová |
E-mail: | cechalova@backer-elektro.cz |
Telefon: | 777 721 961; 463 030 652 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.