Nabízíme:
Administrativní podpora dispečinku (nejedná se o práci dispečera), práce s interním systémem, zakázky / objednávky, možnost home office (v případě potřeby), po 1 roce 5 dní dovolené navíc, služební telefon, služební notebook, příspěvek na dopravu do zaměstnání, stravenkový paušál, palivová karta pro čerpání PHM i pro vlastní potřebu za výhodných podmínek, mladý a přátelský tým kolegů, osobní přístup, vstřícné, "nekorporátní" prostředí, možnost kariérního růstu, motivační systém mzdového hodnocení.
Požadujeme:
praxe v oboru nákladní dopravy - výhodou, německý nebo anglický jazyk na komunikativní úrovni - psané slovo + hovor, komunikativnost, logické myšlení, aktivní řešení problémů, výborné organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, zodpovědnost, rozhodnost, loajalita, profiremní přístup, znalost práce na PC - Microsoft office, web, inzertní databanky Raaltrans a TIMOCOM - výhodou.
Zaměstnanecké výhody: telefon, notebook, příspěvek na dopravu do zaměstnání, PHM za zvýhodněné ceny, 5 dnů dovolené navíc, stravenkový paušál, možnost homeoffice v případě potřeby.
V případě zájmu pište na uvedený email, nebo volejte v době 8:00 - 17:00.
Kontaktní osoba: | Bc. Lukáš Kopsa DiS. |
E-mail: | info@lukkesch.cz |
Telefon: | 773 085 904 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.