Specialista klientské péče - operátor call centra

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Ústí nad Labem

Popis

  • telefonní kontakt s klienty, kteří chtějí lepší podmínky
  • doporučování dalších přidružených produktů
  • administrativní práce spojená s péčí o klienty

Požadavky

  • zkušenosti z call centra je podmínkou
  • vášeň pro telefonování
  • skvělé komunikační schopnosti
  • ochotu učit se nové věci
  • samostatnost, zodpovědnost a chuť do práce s lidmi
  • maturitní vysvědčení podmínkou

Nabízíme

U nás je pohoda na prvním místě!
Nemáme žádná striktní pravidla ohledně oblékání – klidně přijď v džínách a tričku.

Co tě u nás čeká?

  • Káva a čaj po celý den – kdykoliv si potřebuješ dát pauzu.
  • 25 dnů dovolené a navíc 2 sick days – protože odpočinek je důležitý!
  • Stravenkový paušál – dobré jídlo musí být.
  • Multisport karta, abys mohl/a být fit a v kondici.
  • Speciální nabídky produktů od AirBank.
  • Skvělá atmosféra na firemních akcích, teambuildinzích a v relax zóně s fotbálkem. Určitě si najdeš to své!

A co víc?

  • Osobní rozvoj v oblasti pojišťovnictví a rychlé výsledky, které uvidíš na vlastní oči.
  • Hlavní pracovní poměr s možností po zaučení pracovat i z domova.
  • Kvalitní zaškolení, abys na vše byl/a perfektně připraven/a.

Požadované jazyky

  • Čeština

ManpowerGroup s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Michaela Pavlíčková
E-mail: michaela.pavlickova@manpower.cz
Telefon: +420 703 865 349

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.