Administrativní referent pro fakturaci

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno

Popis

Máte chuť na dynamickou práci, kde využijete své organizační schopnosti a zkušenosti s fakturací a zpracováním objednávek? Připojte se k týmu v menší, ale úspěšné firmě v Brně, která již více než 20 let udává směr v oblasti průmyslové a domovní automatizace. Právě hledáme dalšího člena do administrativního týmu!

Popis pozice

  • Fakturace a objednávky – zpracování od A do Z.
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli – i v angličtině.
  • Řešení reklamací – zajistíte spokojenost našich klientů.
  • Podpora týmu – pomoc s administrativou, co je zrovna potřeba.

Požadavky

  • Angličtinu na komunikativní úrovni.
  • Zkušenost s fakturací a objednávkami.
  • Dobrou znalost MS Office.
  • Praxi na obdobné pozici výhodou.

Nabízíme

  • Extra týden dovolené.
  • Kurz angličtiny na pracovišti.
  • Firemní fitness a stravování.
  • Motivační odměny a bonusy.
  • Společné firemní akce.
  • A mnohé další!

Požadované jazyky

  • Čeština

ManpowerGroup s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Michaela Nagyová
E-mail: michaela.nagyova@manpower.cz
Telefon: +420771287508

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.