Náplň práce: Telefonické kontaktování stávajících a potenciálních klientů.
Požadujeme: Příjemný hlasový projev bez vad řeči, aktivní a komunikativní osobnost s obchodním duchem, uživatelskou znalost práce na PC, dobrou pracovní morálku, spolehlivost a loajalitu, předchozí zkušenosti v call centru výhodou.
Nabízíme: Možnost práce z domova, zázemí české tradiční společnosti, po zapracování možnost posunu na jiné projekty, přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí, zaměstnanecké benefity.
Zaměstnanecké výhody: Výkonnostní odměny, stravenky.
Kontaktní osoba: | Petr Vácha |
E-mail: | ecall@administer.cz |
Telefon: | 770 126 539 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.