Budete administrativně a obchodně podporovat svěřené zákazníky ve spolupráci s front office obchodníky. Budete zpracovávat poptávky a připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
oSŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
oznalost anglického jazyka na úrovni (B2)
otechnické myšlení
odobrá znalost a aktivní užívání programů MS Office
oadministrativní pečlivost a organizační schopnosti.
Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
oodborný růst a osobnostní rozvoj
odostanete prostor pro komunikaci se zákazníky
odostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy
Životopis zasílat na e-mail
Kontaktní osoba: | Pavel Němec |
E-mail: | pavel.nemec@ghh-bonatrans.com |
Telefon: | 597 082 356 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Pro účely tohoto výběrového řízení budeme Vaše osobní údaje zpracovávat v nezbytném rozsahu pro potřebu výběru vhodného zaměstnance na konkrétní inzerovanou pozici, pouze po dobu výběrového řízení, které zpravidla nepřekročí 3 měsíce. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás taktéž informujeme, že máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vámi poskytnutých osobních údajů.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.