Nákupčí - Procurement Specialist logistika

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Kladno

Popis

Náš partner je jednou z předních logistických společností se zastoupením ve třech státech střední Evropy (ČR, SR, Polsko).

Vedle komplexních logistických řešení zajišťuje také jednotlivé logistické služby, jejímiž hlavními pilíři jsou dopravní řešení, skladování, distribuční logistika, projektová logistika outsourcingová řešení a služby přidané hodnoty

Staňte se klíčovou součástí dynamického týmu a podílejte se na strategickém rozvoji nákupních procesů ve společnosti, která neustále roste a inovuje!

Popis pozice

  • Budete nepostradatelným členem oddělení podpory byznysu, které zajišťuje hladký chod naší společnosti.
  • Vaším úkolem bude organizace a řízení nákupu materiálů, služeb a vybavení – od administrace až po vyjednávání s dodavateli a výběrová řízení.
  • Každodenně budete vytvářet, kontrolovat a evidovat objednávky, přičemž budete mít plnou odpovědnost za dodržování interních pravidel i optimalizaci nákupních procesů.
  • Spolupráce s kolegy napříč různými odděleními a aktivní účast na projektech přinese nové výzvy a příležitosti.
  • Budete analyzovat nákupní případy a přinášet inovativní návrhy na zlepšení.
  • Podílení se na auditech nákupu a spolupráce s oddělením kvality Vám umožní být součástí neustálého rozvoje a zvyšování standardů.

Požadavky

  • Předchozí zkušenosti v oblasti nákupu min. 2 roky, výhodou praxe v nákupu a plánování v logistice
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • AJ na pokročilé úrovni
  • Pečlivost, orientace na detail, spolehlivost
  • Dobré analytické, organizační a komunikační schopnosti
  • Proaktivní přístup, samostatnost a schopnost týmové práce
  • Řidičské oprávnění skupiny B
  • Min. SŠ vzdělání
  • Zkušenosti práce v podnikovém systému MS Dynamics 365 výhodou

Nabízíme

  • Stravenkový paušál 2 100 Kč čistého měsíčně (100 Kč/směnu)
  • 5 dní dovolené nad rámec Zákoníku práce
  • Flexibilní pracovní dobu a po dohodě možnost občasné práce z domova
  • Odměnu za zlepšovací návrh až do výše 45 000 Kč
  • Odměnu za doporučení ve výši 15 000 Kč
  • Pojištění odpovědnosti za škodu hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost dalšího vzdělávání
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
  • Pracovní doba PO - PÁ denní (8 hod) s pevným jádrem 9:00 – 14:30

Požadované jazyky

  • Čeština

ManpowerGroup s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Lenka Pružinová
E-mail: lenka.pruzinova@manpower.cz
Telefon: +420603203191

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.