Vedoucí Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Pardubice
  • HPP
  • nástup 1. 11. 2024

Popis

Charakteristika vykonávané činnosti:

  • koordinace a usměrňování výkonu stavebně-správní agendy v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města a také na území správního obvodu
  • manažerské vedení a řízení odboru po stránce odborné, metodické i personální
  • výkon státní správy na úseku stavebního řádu

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • vzdělání vysokoškolské
  • požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu dle ust. § 30a stavebního zákona
  • znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
  • zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou
  • zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
  • schopnost koncepčního a analytického myšlení
  • profesionální vystupování, komunikativnost
  • výtečné prezentační dovednosti
  • praxe ve veřejné správě výhodou
    Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.

Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
b) motivační dopis
c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
e) písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za účelný
Dále se doporučuje zájemcům o nabízenou pozici k přihlášce připojit i návrh fungování Stavebního úřadu MmP v podmínkách tzv. nového stavebního zákona, a to s ohledem na další příslušné útvary magistrátu.

K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt.

Podmínkou ke jmenování vedoucím úředníkem je splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), těmi jsou:
a) čestné prohlášení ve smyslu § 4 odst. 3 lustračního zákona
b) ověřená kopie osvědčení ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 lustračního zákona, nebo čestné prohlášení o skutečnostech potvrzovaných osvědčením dle předchozí věty, které dočasně ověřenou kopii osvědčení nahradí.

Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:

Přihlášku s přílohami doručte do 14.10.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12,(do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471.

Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený
elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské
  • Práce s PC - znalost
  • Práce s PC - textový editor (Word) - MS Office
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - výhodou

Benefity

  • Dovolená navíc - 5 týdnů dovolené,5 dní plac. zdravotního volna, 3 dny plac rehabilitačního volna

Umístění pracovní pozice

Statutární město Pardubice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 27 250–40 120 Kč
Pracoviště: Pernštýnské náměstí 1, 53002 Pardubice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Bc. Veronika Pospíšilová
E-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
Telefon: 466859471
ID inzerátu: 830379

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Bc. Veronika Pospíšilová
E-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
Telefon: 466859471

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.