Pracovní náplň:
zajišťuje podporu při prodeji zboží a podílí se na koordinaci prodeje
zpracovává prodejní objednávky, faktury, podklady pro uzavírání obchodních smluv
připravuje poklady pro účetní evidenci, podklady pro vymáhání pohledávek
zajišťuje překlady
nutná telefonická a písemná komunikace s odběrateli v anglickém jazyce
Požadujeme:
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - ekonomického směru či chemického směru
Anglický jazyk - komunikativní úroveň slovem i písmem
Německý jazyk - výhodou
organizační a komunikační schopnosti
odolnost vůči stresu a schopnost řešit nenadálé situace
samostatnost, flexibilita
Ostatní sdělení:
nástup od 1.12.2024 jedná se o nástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené
ranní směna
zkušební doba 3 měsíce
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
firemní zvýhodněné stravování
příspěvek na penzijní připojištění po roce trvání pracovního poměru
zaměstnanecké SIM karty pro rodinné příslušníky po půl roce trvání pracovního poměru
závodní rekreace
kafeterie
pracoviště v blízkosti MHD a vlakové nádraží
další benefity a informace na https: //www.spolchemie.cz/cs/kariera/
Kontakt: e-mailem, telefonicky Po - pá 8 - 14 hod., osobně pers. odd. Revoluční 1930/86, Ústí nad Labem, správní budova Spolchemie přízemí 8 - 14 hod.
Kontaktní osoba: | Bc. Jana Hlávková |
E-mail: | hlavkova@spolchemie.cz |
Telefon: | 477163107 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.