Služba zahrnuje zejména následující činnosti se zaměřením na daň z přidané hodnoty:
- provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu a vydávání rozhodnutí v daňového řízení
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu,
vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění
- vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování
protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami
- zpracovávání návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných
prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu
- zajišťování výkonu správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy (vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj, zpracování úřední korespondence atd.)
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
- ochota učit se novým věcem
- komunikativnost, flexibilita, asertivní jednání
- ŘP skupiny B výhodou
Co Vám nabízíme:
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a Služebního předpisu GŘ č. 2/2017,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9837461
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 10.10.2024.
Kontaktní osoba: | Eva Němcová |
E-mail: | eva.nemcova@fs.mfcr.cz |
Telefon: | 573323303 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.