Finanční úřad pro Královéhradecký kraj hledá pracovníka do Oddělení vymáhacího II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování agendy daňového řízení a správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění,
- práce s informačním systémem pro správu daní:
zpracování exekučních příkazů, případně další způsoby vymáhání,
vydávání rozhodnutí ve věci zajišťování daňových nedoplatků,
vyřizování žádostí daňových subjektů a třetích osob v rámci daňového řízení,
zpracování stanovisek či rozhodnutí v rámci daňového řízení,
- provádění úkonů vymáhání nedoplatků při správě daní dle daňového řádu,
- výkon služby, spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- možnost výkonnostních odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Místem výkonu služby je Hradec Králové.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je říjen 2024.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836275
Co musíte znát, mít a umět?
- platová třída 9 - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační schopnosti, pečlivost, důslednost,
- orientace v daňovém řízení,
- schopnost analytického a logického myšlení,
- dobrá znalost práce s PC (MS Office - word, excel, outlook),
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Co Vám nabízíme
pružná služební/pracovní doba
karta MultiSport
příspěvek na stravování
25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna
příspěvek na penzijní připojištění
vlastní rekreační zařízení
letní tábor pro děti zaměstnanců
vzdělávací program
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 1. října 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, Horova 17, 500 02 Hradec Králové,
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2700@fs.mfcr.cz, nebo
do datové schránky ID: fj8ny4i.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 270523 – odborný/vrchní referent v Oddělení vymáhacího II“.
Kontaktní osoba: | Mgr. Michaela Džuganová |
E-mail: | michaela.dzuganova@fs.mfcr.cz |
Telefon: | 495 851 253 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.