GBS FINANCE PROFESSIONAL

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Liberec
  • HPP
  • nástup 1. 12. 2024
  • Pro OZP

Popis

Pracovní náplň:

Řízení KPI: Navrhujte klíčové ukazatele výkonu (KPI) pro měření výkonnosti poskytování služeb. Sledujte, vykazujte a analyzujte data KPI s cílem identifikovat trendy, oblasti pro zlepšení a příležitosti k růstu. Implementujte nápravná opatření k řešení jakýchkoli odchylek od KPI.

Sestavování rozpočtu a forecastu: Vyvíjíte, spravujte a monitorujte rozpočty na operace poskytování služeb. Připravujte přesné prognózy na podporu finančního plánování a rozhodování. Spolupracujte s finančními týmy k zajištění souladu s finančními cíli organizace.

Procesy účtování: Správa a optimalizace procesů účtování pro zajištění přesného a včasného účtování. Vývoj cenových modelů a strategie pro maximalizaci ziskovosti při zachování konkurenceschopné nabídky služeb. Koordinujete s finančními a provozními týmy za účelem zefektivnění postupů účtování a vyřešení jakýchkoli problémů s fakturací.

Zapojení zúčastněných stran: Podpora vztahů s klíčovými zúčastněnými stranami, včetně klientů, dodavatelů, externích finančních úřadů a interních týmů. Pořádání pravidelných schůzek a hodnocení s klienty

Neustálé zlepšování: Řízení iniciativy neustálého zlepšování s cílem zvýšit kvalitu, efektivitu a spokojenost klientů. Implementace osvědčených postupů a inovativních řešení pro optimalizaci procesů poskytování služeb.

Profil: Bakalářský titul v oboru Business Administration, Finance nebo příbuzném oboru; Magisterský titul výhodou. Plynulá znalost anglického jazyka (další cizí jazyk výhodou) Nejméně 5 let odborné praxe na pozicích FICO s hlubokými znalostmi finančního řízení a řízení služeb v globálním prostředí podnikových služeb. Prokazatelné výsledky v oblasti řízení KPI, rozpočtování a forecastingu. Vynikající interpersonální, komunikační a vyjednávací schopnosti. Prokazatelná schopnost budovat vztahy a efektivně spolupracovat se zúčastněnými stranami na všech úrovních organizace. Strategické myšlení a schopnost řešit problémy se zaměřením na dosahování výsledků Zkušenosti s mezikulturními týmy a pracovním prostředím jsou výhodou. Znalost SAP.

Nabízíme: stravenky, dovolená navíc, možnost home-office.
Hlásit se e-mailem.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Ekonomika - znalost SAP

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Benefity

  • Dovolená navíc - home-office
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 80 000 Kč
Pracoviště: nám. Nerudovo 120/6, 46001 Liberec
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Michaela Hořčičková
E-mail: Michaela.horcickova@knorr-bremse.com
ID inzerátu: 834572

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Michaela Hořčičková
E-mail: Michaela.horcickova@knorr-bremse.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.