Náplň práce: adiministrátorská správa e-shopu a webových stránek společnosti, zabývající se návrhem a výrobou oblečení, řízení online kampaní na podporu webu a e-shopu, mailing, zákaznická podpora, podpora prodeje a správa sociálních sítích, podíl na realizaci marketingové a obchodní strategie, zajištění včasného odbavení objednávek, pomocné účetní a administrativní práce.
Požadavky: VŠ/SŠ s maturitou ekonom., textilního nebo IT oboru, prokazatelná zkušenost z oblasti e-commerce či z vedení internetového obchodu, zkušenosti s analýzou trhu a s interpretací výstupů, znalost taktik produktového marketingu (např. integrované marketingové kampaně), pracovní znalost nástrojů webové analýzy (Google Analytics), vynikající komunikační schopnosti, smysl pro detail, kreativita, analytická mysl, orientace na obchod a produkt, MS Office a Google Sheets na pokročilé úrovni, základy účetnictví, plynulá znalost AJ (B2), ŘP "B".
Nabídka: zaměstnání ve stabilní společnosti, zajímavá a různorodá náplň práce, zkrácený úvazek (24 hod. týdně), pololetní a roční bonusy, příspěvek na stravování, zvýhodněný nákup firemních produktů, zázemí a možnost seberealizace a růstu, práce v přátelské atmosféře s pozitivním přístupem, motivace prací, která má smysl a výsledky
Kontaktní osoba: | Ing. Lenka Mihalová |
E-mail: | accountment@rutexcz.cz |
Telefon: | 778 002 444 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.