Co u nás budete dělat:
" zajištění nákupu přímého materiálu
" plánování a zpracování objednávek
" zpracování dat a zadávání dat do systému
" zodpovědnost za termíny dodávek materiálů
Požadujeme:
" komunikativní znalost AJ
" pečlivost, spolehlivost, samostatnost, logické myšlení
" organizační a komunikační schopnosti
" znalost SAP nebo jiného ERP systému výhodou
" chuť učit se nové věci
Co Vám nabízíme:
" HPP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
" práci v inovativní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se italské společnosti
" možnost seberealizace, prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností
Zaměstnanecké výhody:
Stravenky 120 Kč/den, 5 týdnů dovolené, prémie, pracovní doba 8:00 - 16:30 hod.
Kontaktní osoba: | Lucie Koderová |
E-mail: | l.koderova@tech-pol.cz |
Telefon: | 604 884 313 (po-pá 8:00-16:30) |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.