FACILITY MANAŽER pro MAJORDOM (m/ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Rychnov nad Kněžnou
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

FACILITY MANAŽER

 

Jsme MAJORDOM. Ve východních Čechách poskytujeme komplexní správu nemovitostí, ať už jde o bytové domy, firemní objekty nebo veřejné budovy. Ale tam naše vize nekončí. Našim záměrem je rozšířit služby nad rámec pouhé správy nemovitostí. Máme ambice působit v oblasti facility managementu v co nejširším možném pojetí.

Přidejte se k nám v roli FACILITY MANAŽERA a pomozte nám naplňovat naše vize:

Především potřebujeme zkušeného manažera, který bude:

  • dohlížet na rozvoj firmy MAJORDOM a spoluvytvářet a naplňovat strategické plány
  • dohlížet nad agendou a činnostmi správy nemovitostí
  • zodpovídat za řízení projektů (plán, organizace, kontrola)
  • vyhledávat obchodní příležitosti na trhu a sledovat trendy
  • spolupracovat napříč skupinou STATING

Manažer, ale především leader:

  • povedete a budete rozvíjet tým střediska – tj. profesionální předsedy, techniky, účetní apod.
  • půjdete příkladem a budete mentorem – zakládáme si na důvěře a otevřenosti.

Co Vám v roli pomůže?

  • strategický přesah a energie pro nová řešení
  • technické povědomí a znalost legislativy

Co je nutné pro výkon pozice?

  • zkušenosti na obdobné pozici (např. facility manager)
  • ŘP sk. B
  • uživatelská znalost PC – MS Office, Outlook, Freelo
  • rozhodnost

KDE A KDY

Zázemí máme v Kostelecké Lhotě a částečně v Hradci Králové. Naše služby aktuálně zajišťujeme ve východních Čechách, ale s rozvojem firmy se nebojíme jít za hranice regionu. Pracovní doba je u nás flexibilní, vždy záleží na domluvě. Ctíme zodpovědnost každého zaměstnance. Hlavně, že je práce hotová.

SMLOUVA A PENÍZE

  • Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) na dobu určitou
  • Pokud nechcete na HPP – zvládneme i spolupráci na IČO
  • MZDA je vždy nastavena předem dle zkušeností a skládá se z pevné složky + podíl ze zisku z realizovaných projektů.

A ještě něco navíc:

Příjemná firemní rodinná atmosféra, možnost seberozvoje a odborného vzdělávání. Pro práci je samozřejmostí služební telefon a PC.

Dále:

  • služební auto
  • 25 dní dovolené
  • sick day
  • věrnostní program na míru
  • půjčovnu nářadí
  • firemní volnočasové akce

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office
  • Vlastní organizace práce
  • Profesní/osobní kouč
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Dovolená 5 týdnů
  • Sick days
  • Auto i k soukromým účelům
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenkový paušál

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Pracoviště: Kostelecká Lhota 100, 51741 Kostelec nad Orlicí
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Vendula Borovská
E-mail: borovska@stating.cz
Telefon: +420 724132571
ID inzerátu: 838853

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Vendula Borovská
E-mail: borovska@stating.cz
Telefon: +420 724132571

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.