Nákupčí je u nás klíčová osoba – v realizační fázi provází stavbu od A až do Z, ale naštěstí nelítá zleva doprava. K úspěšné práci můžeme stavět na funkčních procesech, databázi dlouhodobých a spolehlivých subdodavatelů a zkušeném týmu.
Když budeme konkrétní, práce nákupčího je:
Þ připravíme poptávku a oslovíme dodavatele
Þ nabídku zkontrolujeme pro úplnost, vyhodnotíme a hledáme toho pravého dodavatele
Þ připravíme, ladíme, projednáme, podepíšeme
Þ před zahájením pro kvalitní přípravu a v průběhu realizace v rámci kontrolních dní
Þ v rámci zakázkových týmu, s dodavateli, jako zástupce dodavatelů s investory
CO NÁM PŘI NÁKUPU FUNGUJE?
Výsledkem práce nákupčího nejsou jen „papíry“, ale různorodé hmatatelné stavby - máme opravdu zajímavé realizace a chystáme další (proto také potřebujeme posilu). Koukněte na naše referenční stavby (Reference – STATING s.r.o.)
TÝM
Naštěstí na to nebudete sám/a. Od začátku máte interní podporu z týmu nákupčích, rozpočtářů, stavbyvedoucích a svého vedoucího přípravy (to je šéf, který také býval nákupčí). Zároveň se všichni pravidelně setkáváte na poradách zákaznických týmů a denně během operativy. Hierarchii a direktivnost nemáme moc rádi, preferujeme spolupráci s vizí společného úspěchu.
KDE A KDY
Veškeré zázemí máme v Kostelecké Lhotě. Můžeme využívat i kanceláře v Hradci Králové a není obtížné se domluvit na částečné práci z domu. Na cestách za zákazníky (po stavbách) je k dispozici služební auto a pracovní dobu si můžete plánovat dle potřeb. Zakládáme si na důvěře a zodpovědnosti každého zaměstnance.
HLEDÁTE TY BENEFITY?
Za nás je to příjemná firemní atmosféra, zavedený systém a práce v regionu. Taky možnost kariérního růstu a odborného vzdělávání. Ale pokud teď myslíte ty „hmotné“, můžeme vám nabídnout:
A JAK ŽE TA ADAPTACE U NÁS VYPADÁ?
Už při prvních setkání řešíme plán adaptace, který budete mít k dispozici předem, abyste hned tušil/a, co se na vás chystá. V nástupní den se přivítáme, provedeme vás po firmě a představíme vás našim kolegům (klasika, po první kanceláři už nevíte, jestli to byl Petr nebo Pavel). Od počátku budete mít také k dispozici veškeré vybavení pro práci. Pak se postupně budete seznamovat s lidmi ze všech úseků, kteří vám představí svoji práci a vzájemné propojení. Pravidelně se také potkáváte se svým vedoucím - mentorem, kde už jdete více do detailu. Nedílnou součástí je i několik týmových porad.
Hned od začátku se rozjíždíte na malých zakázkách a pak už to záleží jen na vás, jak rychle se budete učit. My se pro vás budeme snažit udělat maximum, abyste se zde cítil/a dobře a měl/a potřebné informace.
TEĎ JEŠTĚ TO KLÍČOVÉ.
Aby nám to u výběru ladilo, hledáme kandidáta, který bude splňovat následující podmínky:
SMLOUVA A PENÍZE
základ + pohyblivá a teď to nejlepší – podíl z výsledku staveb.
Říkáte si, že nabídka je celkem zajímavá, ale nesplňujete všechny požadavky? Vůbec nevadí.
Dejte nám vědět, určitě najdeme vhodnou alternativu. Máme otevřené i jiné pozice.
Kontakt: Vendula Borovská – personální manažerka, borovska@stating.cz, M: +420 724 132 571
Kontaktní osoba: | Vendula Borovská |
E-mail: | borovska@stating.cz |
Telefon: | +420 724132571 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.