NÁKUPČÍ SUBDODÁVEK - přípravář (m/ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Rychnov nad Kněžnou
  • HPP
  • nástup 1. 11. 2024

Popis

Nákupčí je u nás klíčová osoba – v realizační fázi provází stavbu od A až do Z, ale naštěstí nelítá zleva doprava. K úspěšné práci můžeme stavět na funkčních procesech, databázi dlouhodobých a spolehlivých subdodavatelů a zkušeném týmu.

Když budeme konkrétní, práce nákupčího je:

  • O poptávkách

Þ připravíme poptávku a oslovíme dodavatele

  • O výběrovém řízení

Þ nabídku zkontrolujeme pro úplnost, vyhodnotíme a hledáme toho pravého dodavatele

  • O smlouvě o dílo

Þ připravíme, ladíme, projednáme, podepíšeme

  • O cestách na místo stavby

Þ před zahájením pro kvalitní přípravu a v průběhu realizace v rámci kontrolních dní

  • O spolupráci

Þ v rámci zakázkových týmu, s dodavateli, jako zástupce dodavatelů s investory

 

CO NÁM PŘI NÁKUPU FUNGUJE?

  • portfolio ověřených dodavatelů
  • volnost a pravomoc ve výběru dodavatele
  • rychlost – nečekáme na dlouhé korporátní schvalovací procesy
  • otevřenost – informace u nás proudí, neskrýváme si nic pod pokličkou
  • systém práce – máme sdílenou databázi a vyladěné procesy
  • zakázkové týmy – spolupracujeme v předem vytvořeném týmu na konkrétní zakázku

Výsledkem práce nákupčího nejsou jen „papíry“, ale různorodé hmatatelné stavby - máme opravdu zajímavé realizace a chystáme další (proto také potřebujeme posilu). Koukněte na naše referenční stavby (Reference – STATING s.r.o.)

TÝM

Naštěstí na to nebudete sám/a. Od začátku máte interní podporu z týmu nákupčích, rozpočtářů, stavbyvedoucích a svého vedoucího přípravy (to je šéf, který také býval nákupčí). Zároveň se všichni pravidelně setkáváte na poradách zákaznických týmů a denně během operativy. Hierarchii a direktivnost nemáme moc rádi, preferujeme spolupráci s vizí společného úspěchu.

KDE A KDY

Veškeré zázemí máme v Kostelecké Lhotě. Můžeme využívat i kanceláře v Hradci Králové a není obtížné se domluvit na částečné práci z domu. Na cestách za zákazníky (po stavbách) je k dispozici služební auto a pracovní dobu si můžete plánovat dle potřeb. Zakládáme si na důvěře a zodpovědnosti každého zaměstnance.

HLEDÁTE TY BENEFITY?

Za nás je to příjemná firemní atmosféra, zavedený systém a práce v regionu. Taky možnost kariérního růstu a odborného vzdělávání. Ale pokud teď myslíte ty „hmotné“, můžeme vám nabídnout:

  • 5 týdnů dovolené – určitě to znáte, klid je více v zimě
  • 1 sick day
  • stravenkový paušál
  • podpora vzdělávání – otevřené i interní kurzy, veletrhy, konference, odborné semináře
  • věrnostní program na míru – někdo raději na ryby a někdo radši na dovolenou. Prostě každý si vybere.
  • služební notebook a telefon
  • půjčovnu nářadí a využití i pro osobní účely
  • firemní akce – společné rybaření, grilovačky apod. jsou oblíbené, ne však povinné
  • zaučení ve firmě – do vody vás určitě nehodíme

 

A JAK ŽE TA ADAPTACE U NÁS VYPADÁ?

Už při prvních setkání řešíme plán adaptace, který budete mít k dispozici předem, abyste hned tušil/a, co se na vás chystá. V nástupní den se přivítáme, provedeme vás po firmě a představíme vás našim kolegům (klasika, po první kanceláři už nevíte, jestli to byl Petr nebo Pavel).  Od počátku budete mít také k dispozici veškeré vybavení pro práci. Pak se postupně budete seznamovat s lidmi ze všech úseků, kteří vám představí svoji práci a vzájemné propojení. Pravidelně se také potkáváte se svým vedoucím - mentorem, kde už jdete více do detailu. Nedílnou součástí je i několik týmových porad.

Hned od začátku se rozjíždíte na malých zakázkách a pak už to záleží jen na vás, jak rychle se budete učit. My se pro vás budeme snažit udělat maximum, abyste se zde cítil/a dobře a měl/a potřebné informace.

 

TEĎ JEŠTĚ TO KLÍČOVÉ.

Aby nám to u výběru ladilo, hledáme kandidáta, který bude splňovat následující podmínky:

  1. min. SŠ vzdělání stavebního směru
  2. praxi na obdobné pozici
  3. obsloužit PC a základní kancelářský software (+ pracujeme v KROSSu)
  4. řídit auto

 

SMLOUVA A PENÍZE

  • Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) – 1. rok doba určitá, pak po vzájemné dohodě doba neurčitá
  • MZDA je vždy nastavena předem dle zkušeností a skládá se ze 3. složek

základ + pohyblivá a teď to nejlepší – podíl z výsledku staveb.

 

Říkáte si, že nabídka je celkem zajímavá, ale nesplňujete všechny požadavky? Vůbec nevadí.

Dejte nám vědět, určitě najdeme vhodnou alternativu. Máme otevřené i jiné pozice.

Kontakt: Vendula Borovská – personální manažerka, borovska@stating.cz, M: +420 724 132 571     

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office - po domluvě
  • Vlastní organizace práce
  • Profesní/osobní kouč
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Dovolená 5 týdnů
  • Sick days
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenkový paušál

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Pracoviště: Kostelecká Lhota 100, 51741 Kostelec nad Orlicí
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Vendula Borovská
E-mail: borovska@stating.cz
Telefon: +420 724132571
ID inzerátu: 838855

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Vendula Borovská
E-mail: borovska@stating.cz
Telefon: +420 724132571

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.