MANAŽER PROJEKČNÍ KANCELÁŘE (m/ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Hradec Králové
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Jsme STATING PROJEKCE. Designujeme a poté stavíme nadčasové, funkční a kvalitní stavby. Zkrátka tvoříme projekty, které Vás uchvátí. My se rozvíjíme a budeme podporovat i váš osobní růst.

 

Přidejte se k nám v roli MANAŽERA PROJEKČNÍ KANCELÁŘE a pomozte nám naplňovat naše vize:

 

Především potřebujeme zkušeného leadera, který povede tým 10 projektantů a bude:

  • dohlížet na rozvoj firmy a naplňování strategických plánů
  • zodpovídat za řízení projektů (plán, organizace, kontrola)

Nabízíme volnost v systému práce:

  • máte možnost být u zrodu nových projektů od počátku
  • můžete si vytvořit s týmem vlastní systém – udržet, co funguje a vylepšit, co je potřeba
  • důležité je však zachování spolupráce s managementem generálního dodavatele staveb, tj. STATING s.r.o.

Rozsah role je otevřený k jednání:

  • u řízení projekční kanceláře to začíná – podle zkušeností je možnost rozšířit pozici o spolupráci v řízení vlastních developerských projektů, vč. jednání se zákazníky, architekty apod.

 

Co je nutné pro výkon pozice:

  • zkušenosti na obdobné pozici
  • technické vzdělání výhodou  
  • uživatelská znalost PC vč. MS Office
  • ŘP sk. B

 

Nehledáme pouze manažera, ale především člena týmu – někoho, kdo zapadne do naší rodinné firemní kultury je priorita. Samozřejmě je někdy potřeba ve správný čas převzít zodpovědnost a udělat rozhodnutí.

 

KDE A KDY

Zázemí máme v Kostelecké Lhotě, projekční kancelář zase v Hradci Králové. Naše projekce je na trhu již od roku 1994 a generální dodavatel staveb STATING s.r.o. od roku 2002. Tedy máme zkušenosti a odborníky v celém procesu. Pracovní doba je u nás flexibilní, vždy záleží na domluvě. Zakládáme si na důvěře a zodpovědnosti každého zaměstnance. Hlavně, že je práce hotová.

 

SMLOUVA A PENÍZE

  • Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) na dobu neurčitou
  • Pokud nechcete na HPP – zvládneme i spolupráci na IČO
  • MZDA je vždy nastavena předem dle zkušeností a skládá se z pevné složky + podíl ze zisku z realizovaných projektů.

 

A ještě něco navíc:

Příjemná firemní rodinná atmosféra, možnost kariérního růstu a odborného vzdělávání. Pro práci je samozřejmostí služební telefon a PC.

 

Dále:

 

  • služební auto
  • 25 dní dovolené
  • sick day
  • věrnostní program na míru
  • půjčovnu nářadí
  • firemní volnočasové akce

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Práce s PC - jiné

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office
  • Vlastní organizace práce
  • Profesní/osobní kouč
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Ubytování

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Vendula Borovská
E-mail: borovska@stating.cz
Telefon: +420 724132571

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.