Hledáme Facility Manažera pro Prádelnu a Úklid!
Máte rád/a pořádek a chcete, aby vše běželo jako po másle? Umíte vést tým a nezaleknete se žádné výzvy? Pak hledáme právě Vás do našeho týmu v Alzheimer Home.⭐
Co vás čeká?
- Vedení týmu pracovníků prádelny a úklidu – budete jejich oporou a motivátorem.
- Dohled nad kvalitou úklidu a praní v našich Alzheimer Home domovech po celé ČR - pravidelné audity zařízení a zajištění, že vše funguje podle standardů.
- Nastavování a kontrola oblasti kvality ve svěřeném úseku a podílení se na revizi interních směrnic.
- Metodika a kontroly dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů (BOZP).
- Řešení provozních záležitostí, optimalizace procesů a zajištění potřebného vybavení.
- Komunikace s dodavateli materiálů a služeb.
- Řešení stížností a podnětů týkajících se kvality úklidu a prádla.
- Plánování a optimalizace provozních nákladů.
Co od vás očekáváme?
- Zkušenosti s vedením lidí – umíte motivovat a inspirovat svůj tým.
- Organizační schopnosti – plánování a koordinace jsou vaše silné stránky.
- Řidičský průkaz skupiny B – cesty mezi našimi domovy budou součástí vaší práce.
- Smysl pro detail a zodpovědný přístup – na kvalitě nám záleží.
- Znalost práce s technickým vybavením prádelny a úklidových služeb.
- Znalost hygienických a bezpečnostních předpisů.
Proč do toho jít s námi?
- Pololetní odměny 8.000,- dvakrát ročně - červen, prosinec
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Partnerská karta Dr. Max
- Zaměstnanecké benefity – Cafeterie
- Multisport karta
- Makro karta
- Odborný růst a vzdělávání
- Rodinné pracovní prostředí
Pojďte s námi vytvářet prostředí, kde se lidé cítí jako doma!