Back office s angličtinou

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Brno

Popis

Baví Vás administrativa, ale i komunikace?

Máte perfektní angličtinu a dobré analytické schopnosti?

Pak určitě čtěte dál!

Popis pozice

Vaším úkolem bude zpracovávat poptávky klientů, zajišťovat, že jejich požadavky a potřeby jsou splněny, kontrolovat platby, poskytovat informace klientům i kolegům a zpracovávat nezbytnou administrativu.

Požadavky

Náš tým doplní někdo s velmi dobrými analytickými a organizačními dovednostmi, kterému nedělá problém aktivní komunikace a má prozákaznický přístup. Důležitá je perfektní angličtina a minimálně 2 roky zkušeností na pozici v administrativě, back office nebo zákaznické podpoře.

Nabízíme

Velice zajímavou práci v zavedené stabilní společnosti.

Dovolenou navíc, ať se během roku můžete pořádně odpočinout.

Možnost pracovat až polovinu času z domova, samozřejmě po zaučení.

Štědré půlroční bonusy dle splnění individuálních cílů, každoroční zhodnocení základní mzdy a příležitost získat odměnu za aktivitu.

Další příspěvky – například na stravování, benefitní kartu, MultiSport kartu, a také zvýhodněné firemní produkty.

Požadované jazyky

  • Čeština

ManpowerGroup s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Michaela Rojíková
E-mail: michaela.rojikova@manpower.cz
Telefon: +420 734 173 421

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.