Baví Vás administrativa, ale i komunikace?
Máte perfektní angličtinu a dobré analytické schopnosti?
Pak určitě čtěte dál!
Vaším úkolem bude zpracovávat poptávky klientů, zajišťovat, že jejich požadavky a potřeby jsou splněny, kontrolovat platby, poskytovat informace klientům i kolegům a zpracovávat nezbytnou administrativu.
Náš tým doplní někdo s velmi dobrými analytickými a organizačními dovednostmi, kterému nedělá problém aktivní komunikace a má prozákaznický přístup. Důležitá je perfektní angličtina a minimálně 2 roky zkušeností na pozici v administrativě, back office nebo zákaznické podpoře.
Velice zajímavou práci v zavedené stabilní společnosti.
Dovolenou navíc, ať se během roku můžete pořádně odpočinout.
Možnost pracovat až polovinu času z domova, samozřejmě po zaučení.
Štědré půlroční bonusy dle splnění individuálních cílů, každoroční zhodnocení základní mzdy a příležitost získat odměnu za aktivitu.
Další příspěvky – například na stravování, benefitní kartu, MultiSport kartu, a také zvýhodněné firemní produkty.
Kontaktní osoba: | Michaela Rojíková |
E-mail: | michaela.rojikova@manpower.cz |
Telefon: | +420 734 173 421 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.