Referent/ka BOZP a PO

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Pardubice
  • HPP
  • nástup 1. 12. 2024

Popis

Práce vykonávané zaměstnancem:
. Prověřování a kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků, pomůcek a dodržování bezpečnostních postupů
. Školení a ověřování úrovně znalostí zaměstnanců z oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti práce
. Plánování činnosti v rámci BOZP a PO napříč pracovišti
. Zajišťování komplexní kontroly stavu techniky, zhodnocování technického stavu a zpracovávání zápisů
. Zajišťování realizace technického zabezpečení objektů včetně elektronických a kamerových systémů
. Kontrola dodržování pravidel BOZP a PO a správa agendy hlášení o pracovních úrazech
. Organizování a vedení periodických prověrek
. Koordinace výkonu odborného dozoru na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
. Tvorba, úprava a správa vnitroorganizačních předpisů BOZP a PO
. Spolupráce s orgány státní a veřejné správy v oblasti BOZP a PO včetně poskytování nezbytných informací v rámci jejich kontrolní činnosti
. Příprava podkladů či administrace výběrových řízení na dodávky a služby provozního charakteru v rámci své působnosti
. Jednání a kooperace s revizními techniky

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání technického směru
  • Výpis z trestního rejstříku

Uvítáme:

  • Praxi v oboru
  • Znalost právních a ostatních předpisů k zajištění BOZP a PO
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Flexibilitu a zodpovědnost, iniciativu a samostatnost

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok, zkušební doba 3 měsíce (možnost prodloužení až na dobu neurčitou)
  • pracovní doba nerovnoměrně rozvržená - 40 hodin týdně
  • odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, ve spojení s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění - 8. platová třída, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku

- předpokládané datum vzniku pracovního poměru: dohodou

- pracoviště: Pardubický kraj - Kladruby nad Labem, Slatiňany

  • jazykové vzdělávání
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den
  • zvašování kvalifikace na náklady organizace
  • zvýhodněný mobilní tarif

Náležitosti přihlášky uchazeče, požadované přílohy:

  • přesné označení výběrového řízení
  • jméno a příjmení uchazeče
  • telefonní kontakt, email (není povinné)
  • datum a podpis uchazeče

- přílohou: kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, strukturovaný životopis (není povinné)
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá, 09:00 - 14:00).

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC - textový editor (Word) - znalost MS Office
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - aktivní řidič

Benefity

  • Ubytování - možnost
  • Dovolená navíc - 5 týdnů dovolené

Umístění pracovní pozice

Národní hřebčín Kladruby nad Labem

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 21 800–29 520 Kč
Pracoviště: 1, 53314 Kladruby nad Labem
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Klára Kvetková
E-mail: personalni@nhkladruby.cz,
Telefon: 771 121 502
ID inzerátu: 840041

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Klára Kvetková
E-mail: personalni@nhkladruby.cz,
Telefon: 771 121 502

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.