OBCHODNÍ ASISTENT/KA (M/Ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Bruntál
  • HPP, Zkrácený úvazek, DPČ
  • nástup ihned

Popis

Jsme tradiční česká rodinná společnost, která je předním výrobcem ekologických automatických kotlů. Teplo do domovů i průmyslových objektů dodáváme v České Republice i do více jak 23 zemí v Evropě v Asii nebo Austrálii. Při výrobě našich výrobků spolupracujeme s významnými výzkumnými centry a univerzitami v celé Evropě, ale také s významnými společnostmi, např. Siemens. Zajišťujeme také zakázkovou strojírenskou výrobu, prodej fotovoltaických elektráren, tepelných čerpadel a energeticky úsporného osvětlení.

Zároveň věříme, že firma není uzavřená jednotka a pro svůj zdravý chod se musí zapojit do aktivit ve svém okolí. Dlouhodobě proto aktivně podporujeme dění v regionu a v neposlední řadě se věnujeme ochraně přírody. Sadíme aleje stromů, stavíme tůně a rybníky a revitalizujeme krajinu v blízkém okolí.

Hledáme posilu na pozici Obchodní Asistent/ka (M/Ž)!

Chcete být součástí dynamického týmu, kde můžete naplno využít své organizační a komunikační schopnosti, podpořit obchodní oddělení a zapojit se do marketingových aktivit? Hledáme spolehlivou a energickou Obchodní Asistentku/a, která/ý se stane klíčovou podporou našeho týmu.

Co bude náplní Vaší práce:
" Podpora obchodního a marketingového týmu v administrativních a organizačních činnostech
" Příprava obchodních dokumentů, reportů a podkladů pro jednání
" Správa a aktualizace obsahu firemních webových stránek
" Komunikace s klienty a obchodními partnery, vyřizování telefonátů a e-mailů v českém a anglickém jazyce
" Pomoc při správě sociálních sítí a online marketingových kampaní
" Zpracování objednávek
" Udržování databáze klientů a správa firemní agendy
" Spolupráce na tvorbě marketingových materiálů (brožury, letáky, newslettery)
" Příprava podkladů pro obchodní a marketingové prezentace

A jak si představujeme našeho nového OBCHODNÍHO ASISTETA/KU (M/Ž)?

ZÁSADNÍ:
" Profesionální komunikační dovednosti a příjemné vystupování
" Uživatelská práce na PC - MS Office
" Základní znalost anglického jazyka (odpověď na email, převzetí telefonické zprávy)
" Týmovost
" Flexibilita
" Zodpovědnost
" Řidičské oprávnění sk. B - aktivní a zodpovědný řidič

Vaší VÝHODOU pro nás bude:
" Technické vzdělání
" Praxe v oboru strojírenství nebo zkušenost s prací na obchodním úseku
" Zkušenost s ERP/CRM systémy
" Znalost práce s programy pro úpravu fotografií

Co Vám můžeme NABÍDNOUT:
" Práce na zkrácený úvazek (v budoucnu možnost rozšíření na plný úvazek)
" Nástupní mzda při úvazku 1,0 od 20.000,- Kč - 25.000,- Kč dle dosavadních znalostí a zkušeností. Navýšení mzdy po zaučení. Příplatky dle zákona.
" Cafeteria systém odměn, firemní akce, bonusy, …
" Další vzdělávání a rozvoj;
" Přátelská atmosféra a dobrý kolektiv je samozřejmostí.

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.

Zajímá Vás o naší firmě více? Koukněte na https: //www.benekov.com/

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: nabor@benekov.com. Těšíme se na Vás!

Zaměstnanecké výhody: Cafeteria systém, firemní akce, bonusy, atd.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení

Umístění pracovní pozice

BENEKOVterm s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 20 000–25 000 Kč
Pracoviště: Masarykova 402, 79312 Horní Benešov
Typ úvazku: HPP, Zkrácený úvazek, DPČ
Kontaktní osoba: PhDr. Klára Seitlová Ph.D.
E-mail: nabor@benekov.com
Telefon: 554748008, 604545927
ID inzerátu: 840711

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: PhDr. Klára Seitlová Ph.D.
E-mail: nabor@benekov.com
Telefon: 554748008, 604545927

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.