Úředník/úřednice - správa majetku města, energetický management

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Pelhřimov
  • HPP
  • nástup 11. 11. 2024

Popis

Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického směru, orientaci v procesech přípravy a realizace oprav a investic o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a s ním souvisejících předpisů, č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny sk. B

Výhodou: vzdělání ve stavebním oboru oautorizace ČKAIT, zkušenosti s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy

Náplň činnosti: energetický management města, správa majetku města v oblasti bytů a nebytových prostor, vydávání souhlasů a stanovisek v rámci správy majetku města, realizace výběrových řízení a administrace oprav a investic v rámci spravovaného majetku města, správa majetku v oblasti lesního hospodářství, realizace odpadového hospodářství města

Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení, titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
    státního občana
  • kontaktní spojení (telefonní, e-mailové spojení)
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutné přiložit:

  • strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních,
    a údaje o odborných znalostech a dovednostech, které souvisí s oblastí pozice
    výběrového řízení
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobným dokladem
    příslušného státu)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • vlastnoručně podepsanou Informaci o zpracování osobních údajů uchazeče při
    výběrovém řízení na danou pozici MěÚ Humpolec.

Přihlášku v písemné podobě je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne
5. listopadu 2024 do 12:00 hod., na adrese podatelny:
„Výběrové řízení – OISM-majetek“
Městský úřad Humpolec
Mgr. Jiří Fiala, tajemník MěÚ
Horní náměstí 300
396 22 Humpolec

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Benefity

  • Dovolená navíc - 25 dní dovolené
  • Jiné výhody - perspektivní pozice, pestrý benefitní program, podpora profes. a osobního růstu

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 23 390–34 370 Kč
Pracoviště: Horní náměstí 300, 39601 Humpolec
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Josef Jůzl
E-mail: josef.juzl@mesto-humpolec.cz
Telefon: 565518193
ID inzerátu: 841401

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Josef Jůzl
E-mail: josef.juzl@mesto-humpolec.cz
Telefon: 565518193

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.