Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického směru, orientaci v procesech přípravy a realizace oprav a investic o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a s ním souvisejících předpisů, č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny sk. B
Výhodou: vzdělání ve stavebním oboru oautorizace ČKAIT, zkušenosti s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy
Náplň činnosti: energetický management města, správa majetku města v oblasti bytů a nebytových prostor, vydávání souhlasů a stanovisek v rámci správy majetku města, realizace výběrových řízení a administrace oprav a investic v rámci spravovaného majetku města, správa majetku v oblasti lesního hospodářství, realizace odpadového hospodářství města
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutné přiložit:
Přihlášku v písemné podobě je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne
5. listopadu 2024 do 12:00 hod., na adrese podatelny:
„Výběrové řízení – OISM-majetek“
Městský úřad Humpolec
Mgr. Jiří Fiala, tajemník MěÚ
Horní náměstí 300
396 22 Humpolec
Kontaktní osoba: | Josef Jůzl |
E-mail: | josef.juzl@mesto-humpolec.cz |
Telefon: | 565518193 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.