Náplň práce:
• Evidence a účtování přijatých daňových dokladů – přijatých materiálových a režijních faktur a dobropisů, přijatých zálohových faktur.
• Párování příjemek na sklad s přijatými fakturami, účtování vedlejších pořizovacích nákladů, materiál a zboží na cestě.
• Evidence JSD – dovozů, kontrola a párování na přijaté faktury za materiál a zboží.
• Vystavování kompenzací PFA a dobropisů, kontrola saldolistin a odsouhlasení závazků, inventura účtů 321 a 314, účty časového rozlišení.
• Spolupráce při inventarizaci zásob, soupis a účtování inventurních rozdílů.
Požadujeme:
• Vzdělání min. SŠ ekonomického směru.
• Praxe v účetnictví.
• Znalost zákona o účetnictví, zákona o DPH a souvisejících předpisů.
• Základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Komunikační dovednosti, samostatnost, rozhodnost, schopnost pracovat v týmu, pečlivost.
• Trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
• Zázemí profitující nadnárodní společnosti, moderní pracoviště.
• Zaškolení, práce v příjemném kolektivu.
• Práce na hlavní pracovní poměr, možnost na zkrácený úvazek.
• Příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, 23 dní dovolené a další benefity.
• Odměna od 30.000,- Kč dle zkušeností a praxe.
Kontaktní osoba: | Mgr. Gabriela Vrzalová Hrušková |
E-mail: | personalni@bbhcz.com |
Telefon: | 389777162 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.